Vastuulliset suomalaisbrändit haluavat herättää ihmiset panostamaan pieniin suomalaisiin toimijoihin käsillä olevan amerikkalaisen kulutusriehan Black Fridayn sijaan. Tulevan viikonlopun 20.-22-11 ajan on tarjolla etuja suomalaisten brändien verkkokaupoista ja kivijalkamyymälöistä.
Nightwish, yksi historian kansainvälisesti menestyneimmistä suomalaisista yhtyeistä, on julkaissut tänään uuden fanituotteensa Myssy x Nightwish -myssyn.
Yhdessä suunniteltu ulkoilumallisto Myssy X Sasta lanseerataan tänään, mutta maailmalle tuotteita on postitettu laatikoittain koko syksy: Malliston on ostanut sisään jopa maailmankuulu tavaratalo Galeries Lafayette.
Kotimaiset brändit Myssy ja Costo yhdistivät voimansa vastalauseena kopioinnille ja lanseerasivat yhteisen tuotteen. Perinteisesti tekstiilialan toimijat on totuttu näkemään toisilleen kyräilevinä kilpailijoina, jotka mustasukkaisesti vahtivat toistensa tekemisiä. Eri toten kilpailijoina voidaan pitää kahta eettistä ja kotimaista hattumerkkiä.
Myssyfarmin ja Kyrö Distillery Companyn yhteistyö lanseerattiin 26.9 kovin odotuksin: Tämä menee taatusti päähän! Kahden maailmalle kovin panoksin tähtäävän yrityksen yhteistyö lähti hassusta sattumuksesta – samasta paikan nimestä.