Suomalaisen muotimerkin huomattava näkyvyys kansainvälisessä muotijulkaisussa on aina huomionarvoinen asia ja vielä erityisempää siitä tekee esiin nostetut tähdet eli Myssymummot. Sunnuntaina julkaistussa Scandinavian Vogue joulu-tammikuun numerossa on näyttävä 11-sivun artikkeli, jossa esitellään Myssyfarmin konseptia ja filosofiaa paikallisuuden, käsityöperinteen, suomenlampaan villan ja aidon vastuullisuuden kautta.
Eliza Sörman Nilssonin kirjoittama eloisa tarina paneutuu intohimolla siihen, miten paikallisuudesta ammentava ja aidosti kestävä liiketoimintamalli on syntynyt sekä miten neulojat itse sen kokevat. Globaali lehtitalo Condé Nast nosti julkaisun myös kohokohtiinsa. Video mummojen haastattelusta sekä Myssyn neuleohje julkaistaan myöhemmin joulukuussa lehden verkkosivuilla. Tiedostavaan muotiin sekä pohjoiseen kauneuteen ja kulttuuriin painottuvaa Voguen kuratoimaa huippumuotijulkaisua ei voi ostaa lehtipisteistä, vaan se tulee tilata lehden verkkosivuilta.
Aiemmin Myssyfarmista ovat kirjoittaneet mm. japanilainen maailman suurin taloussanomalehti Nikkei, Financial Timesin How to Spend it ja korealainen muotijulkaisu FashionBiz.