ILMAINEN TOIMITUS LOPPUU TÄNÄÄN

Tervehdys Pöytyältä! Vuoden viimeisiä hetkiä viedään ja halusimme hieman muistella menneen vuoden onnistumisia, sillä onhan tässä saatu aikaan suurempia juttuja kuin koskaan ja olemme niistä ylpeitä! Ja samalla haluamme kiittää teitä, Myssy-ystäviä, jotka olette tämän mahdollistaneet. KIITOS! <3

Myssyfarmin vuosikatsaus

Kevään Save the Myssy oli hurja koettelemus, mutta pakon edessä voitimme puolellemme valtavasti uusia Myssy-ystäviä ja ylitimme kuilun. Samalla tulimme avanneeksi ladun myös monelle muulle brändille, jotka olivat vastaavassa tukalassa tilanteessa. Kevättä seuranneet Myssyn Kesämallistot olivat historian parhaat: Shortsit, bikinit ja uudet virkatut Tyyni-hatut kiehtoivat. “Surfing Pöytyä 2023” -kesäpaidat olivat suosittuja ja ensi kesän teemapaita julkaistaan huhtikuussa, mutta huhujen mukaan sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että myös pesäpallossa negatiiviset kierrepallot napattiin kiinni ja Pöytyä nousi jälleen Superiin.

Myssyn kesä oli onnistunut!

Kesän uusia avauksia majatalon ja SM-kisojen muodossa

Heinäkuussa aukesi Myssy Majatalo. Hyvin pienellä investoinnilla ja ylisukupolvisella maalaisella kierrätyskulttuurilla saimme aikaan verrattain viihtyisän huoneiston ja päämajan käyttämättömistä huoneista parannusta alueen majoituskapasiteettiin. Neulonnan SM-kisat olivat loppuunmyyty 50 osallistujan tapahtuma, joka tulee varmasti ensi vuonna kasvamaan.

Neulonnan SM-kisat oli loppukesän isoin tapahtuma.

Myssy x Fiskars Roosa nauha sekä upeat uutuustuotteet

Pöytyällä karstatut asusteet ovat olleet kauden hitti ja etenkin Hohto-hupun nousu some-hitiksi on ollut iloinen yllätys! Syyskuussa lanseerattu Myssy x Fiskars Roosa Nauha-mallisto sai mittavaa näkyvyyttä ja lahjoitimme ison potin Roosa nauha- keräykselle.

Myssy x Fiskars Tissit -malliston avulla kerättiin huikea potti Roosa nauha -keräykseen.

Uusia jälleenmyyjiä Aasiasta

Jälleenmyynnin valopilkkuna saimme Japanista ja Koreasta joukon nimekkäitä uusia toimijoita. Yleisellä tasolla jälleenmyyjiltä on kuulunut positiivisia signaaleja tämän syksyn onnistumisista. Täältä voit tutustua erittäin laajaan jälleenmyyjälistaukseemme!

Neljättä vuotta vetämämme vastuullisten suomalaisten muotibrändien Finn Fashion Friday kasvoi ennätyssuureksi 30 yrityksen kampanjaksi, jonka noteerasi myös Kauppalehti ja Huomenta Suomi.

Anna Rauhansuu Huomenta Suomi -ohjelmassa.

Myssymummot Škodan mainoskasvoina

Škodan kansainväliset jakeluoikeudet omaava minidokumentti Explorers of Sustainability: Myssyfarmi, a tightly knitted community julkaistiin marras-joulukuun vaihteessa ja suomalaisten Mummojen poseeraaminen kansainvälisen automainoksen kasvoina herätti laajaa huomiota. Uskomme vahvasti, että jatkoa seuraa.

Suuresti vuodesta 2023 Myssy-ystäviä kiittäen ja lämpöistä uutta vuotta toivottaen: Myssy-tiimi & Myssymummot

Myös News

Myssy on virallinen Mielinauha-kumppani

Myssyn Outlet hiihtolomalla kauppakeskus Myllyssä

Myssyn Outlet ja ohjelmaa kauppakeskus Myllyssä hiihtolomalla!
Jatka lukemista
Uniikkimyynti 2024 on täällä!

Viikon tähti on karstattu Pörrö 2024 -mallisto!
Jatka lukemista

Pysy lämpimänä. Tilaa uutiskirjeemme!