ILMAINEN TOIMITUS LOPPUU TÄNÄÄN

Myssyfarmi on ylpeä Mielinauha 2024 -kumppani ja antaa kampanjan kautta panoksensa mielenterveystyön tukemiselle Suomessa. Kampanjan teemana on lohtu, jota me kaikki joskus tarvitsemme. Myös Myssy on saanut vaikeina aikoina osansa lohdusta ja haluamme laittaa hyvän kiertämään. Haluamme kannustaa jokaista vaikeaan tilanteeseen ajautunutta pyytämään apua. Jokaisesta kampanjaan suunnitellusta tuotteesta lahjoitetaan 10eur Mielinauha-keräykseen.

Myssyn Mielinauha-tuotteet ovat Hyvä Myssy ja Paha Päivä -paita, jotka on tehty yhteistyössä kampanjakasvo Samu Haberin kanssa. Hyvä Myssy on muhkea klassikkomme Muffi viidessä kampanjavärissä. Hyvä Myssy tuo mukanaan hyvää mieltä, sillä jokaisen Myssyn sisään on kiinnitetty Myssymummon käsinkirjoittamat lohtuterveiset. Paha Päivä -paita kantaa Haberin uuden kappaleen nimeä ja on Myssyfarmille kokonaan uusi avaus käsityötaidon saralla: Suomalaisen yrityksen portugalilaisella tehtaalla valmistetut laadukkaat luomupuuvillaiset paidat ovat Myssymummojen suomenlampaan villalla käsinkirjailemat. Paha Päivä -paitaan liittyy ajatus avoimuudesta ja toisen kunnioittamisesta, ja sitä voi käyttää niin hyvänä kuin pahana hetkenä muistuttamaan lohdusta - armollisuudesta muita ja itseään kohtaan.

“Meille oli kunnia-asia lähteä mukaan kampanjaan, kun Mieli ry ja Samun tiimi meitä pyysivät. Mielenterveys on aiheena erittäin tärkeä ja ajankohtainen, avun tarve on kasvanut. Pidän henkilökohtaisesti aiheesta avoimesti puhumista tärkeänä. Olen yrittäjänä käynyt läpi todella vaikeita vaiheita ja rajujen vastoinkäymisten vastapainona olen saanut osakseni myös paljon lohtua. Yrittäjä on monessa mielessä täysin lainsuojaton ja yrittäjän jaksamisesta puhuminen on edelleen aikamoinen tabu”, kuvailee Myssyfarmin toimitusjohtaja Anna Rauhansuu ja jatkaa “Myös neulomisella on tutkitusti positiivisia vaikutuksia mielenterveyteen ja rakastamani avantouinnin vaikutuksista syntyy koko ajan uutta tutkimusta. Kampanjassa aiomme puhua myös näistä itsellemme hyvän läheisistä aiheista ja kenties joku Mummoistakin haluaa kertoa tarinansa. Kannustan kaikkia tekemään aiheesta näkyvän ja antamaan tukensa kampanjatuotteiden avulla.”

Mielinauha-kampanja järjestetään vuonna 2024 jo seitsemättä kertaa. Kampanjaan voi osallistua ostamalla kampanjatuotteen tai kantamalla vihreää Mielinauhaa ja lahjoittamalla. Kampanjalla halutaan lisätä myönteistä puhetta mielenterveydestä ja kerätä varoja mielenterveystyölle ja kriisiauttamiselle Suomessa. Maailman kriisien ja taloudellisen tilanteen myötä erityisesti kriisityön ja nuorten mielenterveystyön tarve on kasvanut.

MIELI ry tarjoaa matalan kynnyksen tukea ja apua vaikeissa elämäntilanteissa puhelimessa, kasvokkain ja verkossa. Yhdistys tekee myös edistävää mielenterveystyötä, jotta yhä useampi osaisi vahvistaa omaa ja läheisten mielenterveyttä. Vahva mielenterveys suojaa vaikeassa elämäntilanteessa ja helpottaa kriisistä selviytymistä. Mielinauha on MIELI ry:n kampanja, jolla kerätään 3.4.–30.6. varoja mielenterveyden edistämiseen ja kriisityöhön Suomessa.

Myssyn kampanjasivulle pääset tästä.

 Hyvä Myssy | Mielinauha-kampanja | Myssy Paha Päivä -paita | Mielinauha-kampanja | Myssy Paha Päivä t-paita | Mielinauha-kampanja | Myssy



Myös News

Myssyn Outlet hiihtolomalla kauppakeskus Myllyssä
Myssyn Outlet hiihtolomalla kauppakeskus Myllyssä

Myssyn Outlet ja ohjelmaa kauppakeskus Myllyssä hiihtolomalla!
Jatka lukemista
Uniikkimyynti 2024 on täällä!
Uniikkimyynti 2024 on täällä!

Viikon tähti on karstattu Pörrö 2024 -mallisto!
Jatka lukemista
Lanseeraus: Kotijoukot-mallisto
Lanseeraus: Kotijoukot-mallisto

Kotijoukot-mallisto on Myssyn ja Kotipizzan yhteisten arvojen aikaansaannos
Jatka lukemista

Pysy lämpimänä. Tilaa uutiskirjeemme!